DIY*6 - 3 KROKI DO ZROBIENIA ZIELONEJ KULI W DONICZCE - "SIZALOWE KULE"

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2015/05/3-kroki-do-zrobienia-zielonej-kuli-w.html#more
    Od dawna bardzo podobają mi się dekoracje z zielonych kul w doniczce. Najczęściej są to kule bukszpanowe. Ja postanowiłam zrobić takie sama. Wykonałam je z sizalu dekoracyjnego zielonego, wykorzystywanego do bukietów.

   Wykonane kule mogliście zobaczyć już w poprzednim poście (klik), gdzie towarzyszyły obrazowi z serwetki. 

   Dzisiaj pokażę Wam, jak je wykonać samemu. 

Wykorzystamy do tego: 
1. Mała doniczka (ja wykorzystałam szklany wypalony lampion / świeczkę)
2. Sizal dekoracyjny zielony
3. Biała farba akrylowa
4. Satynowa tasiemka np. czarna
5. Nożyczki    

KROK 1:  
- jeśli wykorzystujesz np. szklany pojemniczek możesz pomalować go na wybrany kolor jeśli jest taka potrzeba, na nim zawiąż kokardkę z tasiemki satynowej

KROK 2:
- z sizalu dekoracyjnego uformuj kulki 

KROK 3: 
- włóż kulkę do doniczki

Dekoracja z sizalowej kulki gotowa. Zobaczcie efekty.  
 

   Pozdrawiam Was serdecznie




Znajdziecie mnie również tutaj:
https://www.facebook.com/Baba.przemienia.Materie