METAMORFOZA STAREGO NAROŻNIKA KUCHENNEGO?

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2015/05/co-zrobic-ze-starego-naroznika.html#more
  
 Co zrobić ze starego narożnika kuchennego?
Rozłożyć go na części pierwsze i wybrać element, część, która najbardziej nam będzie potrzebna. Chyba, że chcemy wykorzystać całość tego mebla, to zabieramy się za niego w całości.
   Ja potrzebowałam tylko jednej części, wąskiej ławeczki ze schowkiem pod siedziskiem (skrytek nigdy za wiele;) 
   Mebel prezentował się mniej więcej tak jak na poniższym zdjęciu.  Nie jest to zdjęcie dokładnie tej ławki ale różnica jest niewielka.

   Do przeprowadzenia metamorfozy zakończonej sukcesem:) potrzebujecie:

1. farba akrylowa (ja wybrałam kolor biały) 
2. pędzel 
3. materiał tapicerski (do obicia) 
4. miarka krawiecka
5. ołówek
6. nożyczki
7. zszywacz tapicerski / taker  


KROK PO KROKU

- W miarę możliwości rozkręć mebel na części, to ułatwi pracę, przy malowaniu ale również przy tapicerowaniu
- Dokładnie oczyść mebel z pyłu i starej farby
- Pomaluj całość na wybrany przez siebie kolor, ja wybrałam białą farbę
- Przygotuj odpowiednią ilość materiału do obicia
- Przybij materiał zszywaczem tapicerskim


GOTOWE - odnowiona ławeczka prezentuje się tak:




 Mam nadzieję, że Wam się podoba metamorfoza. 
Pozdrawiam Was. Trzymajcie się. 




Znajdziecie mnie również tutaj:
https://www.facebook.com/Baba.przemienia.Materie