DIY*3 - MODNY MAROKAŃSKI WZÓR NA KUBECZKU

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2015/05/modny-marokanski-wzor-na-kubeczku.html#more 
    Na targu staroci znalazłam taki malutki kubeczek ceramiczny, którego zdjęcie prezentuję poniżej. Postanowiłam zmienić jego kolor i namalować wzór. Modny ostatnio wzór marokański, pojawiający się na poduszkach, dywanach czy tapetach ja postanowiłam namalować na moim kubeczku. 

Tak wyglądał kubeczek przed zmianą

CO POTRZEBUJESZ do wykonania podobnego kubeczka: 

1. Ceramiczny kubek
2. Farba akrylowa biała i czarna
3. Pędzelek
4. Wzór do odbicia na kubeczku

KROK PO KROKU

- Pomaluj kubeczek bądź inny pojemniczek na biały kolor
- Przygotuj sobie ulubiony wzór, który chcesz odbić. Ja wcześniej przygotowałam sobie taki wzór na kartce w postaci grubego obrysu, następnie wycięłam wzorek nożyczkami
- Na wcześniej pomalowany białą farbą akrylową kubek przyklej bądź przyłóż wzór i obrysuj np. ołówkiem
- Przygotuj czarną farbę i pomaluj wzór

 
KUBEK Z MAROKAŃSKIM WZOREM GOTOWY



Pozdrawiam Was i zapraszam na następny wpis



Znajdziecie mnie również tutaj:
https://www.facebook.com/Baba.przemienia.Materie