DIY*9 - MALOWANA PODUSZKA - PREZENT NA DZIEŃ OJCA

Chciałam Wam pokazać jaki prezent w tym roku przygotowałam na Dzień Ojca. 

Postanowiłam podarować Tacie poduchę z krótką dedykacją namalowaną farbami do tkanin i podziękować, że zaszczepił we mnie miłość do majsterkowania, od dziecka byłam jego pomocnikiem.
Możecie coś podobnego wykonać sami. Przygotowuje już dla Was post o ZASADACH MALOWANIA NA TKANINACH, który pojawi się już niedługo. A dzisiaj szybki post, jak zmalowałam moją poszewkę.

Czego potrzebowałam:
- białą poszewkę (uszyłam ją z 2 kwadratów materiału, pozostawiając otwór na wypełnienie)
- farby do tkanin (użyłam farby Idea Soft - Maimeri)
- wzór do odrysowanie (wykonałam sama)  

KROK 1 - przygotowałam wzór i wydrukowałam go na drukarce

KROK 2 - włożyłam wzór do poszewki

KROK 3 - przykleiłam taśmą dwustronna, żeby wzór się nie przesuwał podczas malowania

KROK 4 - zaczęłam malować

Krok za krokiem, kropelka za kropelką i udało się: równo i bez plam. 

KROK 5 - jak farba wyschła odwróciłam poszewkę na lewą stronę i przeprasowałam, żeby utrwalić farbę 

KROK 6 - napełniłam poszewkę materiałem do wypełniania

KROK 7 - zaszyłam poszewkę 

PODUSZKA GOTOWA





Jak Wam się podoba efekt? Malowaliście już kiedyś na tkaninach? 

Pozdrawiam


Znajdziecie mnie również tutaj:
https://www.facebook.com/Baba.przemienia.Materie