Jak zrobić regał z łożka?

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2015/07/jak-zrobic-rega-z-ozka.html#more

Regał zrobiony z łóżka? Tak, udało mi się coś takiego stworzyć.
Przy tej metamorfozie pomogła troszkę męska ręka, bo mebel jest dość ciężki. 

Ten model starego łóżka ma bardzo prostą formę, podstawa jest prostokątna, jak zobaczyłam taką ramę postanowiłam zrobić z niej stojący regał. Reszty przy tej leżance już nie było, gdy do niej dotarłam. Znajomy zdążył już wyrzuć większość a gdy zabierałam co zostało, zapytał "No ale co Ty z tego zrobisz?"  Ja - Zobaczysz ;)


KROK PO KROKU
Jak widać poniżej, wszystkie ubytki i dziurki po śrubach uzupełniłam masą szpachlową do drewna a później przeszlifowałam całość papierem ściernym.

Z oparcia i przodu łóżka wycięłam na miarę dwie półki a drugie dwie wycięłam ze starej płyty meblowej. Zawsze coś gdzieś się u mnie znajdzie po kątach, co mogę wykorzystać.

Półki wewnątrz zawiesiłam na małych kołeczkach, ale żeby wzmocnić całość przykręciłam je na stałe do ramy.

Cały regał przemalowałam na biały kolor.




PO METAMORFOZIE 



Mam nadzieję, że podoba Wam się metamorfoza.



Znajdziecie mnie również tutaj:
https://www.facebook.com/Baba.przemienia.Materie