JAK ODNOWIĆ ŻYRANDOL? - ZRÓB TO SAM

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2015/10/jak-odnowic-zyrandol-zrob-to-sam.html
Minęły już trzy tygodnie wyzwania polegającego na wykończeniu jednego dowolnie wybranego pomieszczenia w domu bądź mieszkaniu, które do tej pory wyglądało na niedokończone i potrzebowało mniejszego bądź większego remontu albo tylko delikatnej przemiany i aranżacji.
Ja zajęłam się przedpokojem, który miał przejść tylko delikatną przemianę a przerodził się w remont. 
Wyzwanie wykończ dom z house loves powoli dobiega końca a mi jeszcze parę rzeczy zostało do zrobienia. 
W pierwszym tygodniu:

- rozplanowałam i wynotowałam wszystkie rzeczy i materiały, które będą potrzebne do wykonania większości moich projektów DIY - zrób to sam 
- przygotowałam projekty DIY, 
                                           tj. projekt:
                                           mini garderoby (maksymalnie oszczędzającej przestrzeń)
                                           konsoli (stojąca półka na nóżkach)
                                           drzwiczek do otwartych półek
                                           ramy do lustra
                                           osłon do żarówek i metamorfoza żyrandola
- zakupiłam praktycznie wszystkie potrzebne materiały
- pomalowałam ściany, w poprzednim poście pokazywałam kolor jaki sobie wymieszałam.  



JAK ODNOWIĆ STARY ŻYRANDOL?

W drugim tygodniu zajęłam się tworzeniem projektów DIY.
W tym wpisie zaprezentuje Wam stary żyrandol, który nabrał nowego życia. 
Tak wyglądał pierwotnie: miał elementy miedziane i czarne plastikowe.



Pierwotnie chciałam miedziane elementy pozostawić, jednak ostatecznie całość pokryłam czarną farbą. Najpierw umyłam i wyczyściłam wszystkie elementy. Całość pokryłam czarną farba w sprayu. 

Do całości brakuje jeszcze osłonek do żarówek, te wcześniejsze nie za bardzo mi odpowiadały i postanowiłam nowe zrobić sama. W kolejnym poście pokażę z czego można zrobić takie osłonki. Dzisiaj prezentuję żyrandol w wersji jeszcze bez żarówek. 

PO DELIKATNEJ METAMORFOZIE
 






Mam nadzieję, że spodobała Wam się ta przemiana, niedługo pokażę jak wygląda już zawieszony i z żaróweczkami i osłonkami.