Jak wykonać dekorację za 10zł z wykorzystaniem grubego sznura jutowego? DIY rustykalne / wielkanocne

Do dzisiejszego DIY wykorzystałam duże ilości juty w postaci sznura, sznurka i sznureczka.
Juta tak nazywane są naturalne włókna pochodzenia roślinnego, o łacińskiej nazwie Corchorus, z których wykonuję się sznurki i sznury oraz wiele wiele innych rzeczy. Często mają kolor szary albo brązowy.

SZNUR JUTOWY, z którego wykonałam wianuszek ma:
• grubość 4 cm
• koszt 1 metra to ok. 6zł   
• fabryczny skręt, który bez problemu można rozplątać

DO DEKORACJI UŻYŁAM RÓWNIEŻ:
• jajek styropianowych (3zł)
• cienkiego sznureczka jutowego (0,50zł)
• kleju vikolowego (zawsze pod ręką)
• pinezki 
• gałązek bukszpanu 

WYKONANIE:
• ucięłam odpowiednią długość sznura
• jeden koniec mocno zacisnęłam a drugi rozplątałam
• połączyłam dwa końce, tworząc wianuszek


WYKONANIE JUTOWEGO JAJECZKA 

Przygotuj klej vikol, styropianowe jajeczko, kieliszek, pędzelek i sznureczek jutowy. 
Postaw jajko na kieliszku i posmaruj klejem, zacznij nawijać sznureczek, jak dojdziesz do połowy jajka, odwróć go i dokończ w taki sam sposób jak wcześniej. 




DEKORACJA WIELKANOCNA  





Pozdrowienia kochani.