Jak zrobić nowoczesną stalową lampę ze szczotki do wc? ;)

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2016/03/jak-zrobic-nowoczesna-stalowa-lampe-ze.html#more

Dzisiaj troszkę "niekonwencjonalny" pomysł DIY na wykonanie nowoczesnej stalowej lampy za 15zł. 

Z czego taką lampę wykonać? Odpowiedź jest bardzo prosta: może ze szczotki do wc? a dokładniej z tego pojemniczka, w którym szczotka się mieści. 

Kupiłam taką ostatnio, i okazało się, że cały dół tego pojemnika jest pęknięty gdyż wykonany był z plastiku. Szczotka nie nadaje się już do niczego.

"Do niczego", no może nie do końca, jednak do czegoś się nada. I tak zrodził się pomysł na nowoczesną wiszącą lampę ze stalowym kloszem.

Gdzie kupić?: w każdym sklepie, który posiada wyposażenie do łazienek, ja kupiłam taką w Pepco za 14,99zł.

Do wykonania takiej lampy potrzebujesz również oprawy z gwintem na żarówkę. Ja użyłam oprawy z jakiejś starej lampy.

 
 POTRZEBUJESZ:











Tak prezentuje się lampa:

Jak Wam się podoba taki pomysł na lampę? 
Pozdrawiam