10 sierpnia 2016

Las w domu / las w słoiku - własna mini hodowla

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2016/08/las-w-domu-las-w-soiku-wasna-mini.html#more
Las zamknięty w słoiku, las przyniesiony do domu, własna mała hodowla, mnóstwo gatunków roślinek to wyjątkowo prosta sprawa.
Nie mogę być codziennie w lesie, to las przyniosłam sobie do domu. Mech, kamyczki, szyszki, kępki trawy, grube gałęzie z małymi roślinkami. Zapach jest rewelacyjny po prostu leśny. Wystarczy raz na jakiś czas spryskać woda i wszystko pięknie rośnie i się rozwija.


Jak Wam się podoba takie rozwiązanie, żeby las przynieść do domu?

8 komentarzy:

  1. Niech tylko przestanie padać to idę prosto do lasu!
    Świetny pomysł! Rewelacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to świetny pomysł na domowy lasek :)

      Usuń
  2. Cudowne! Ja po przeczytaniu tez już planuję wycieczkę do lasu.
    Tylko jeszcze muszę jakoś mojej kotce wytłumaczyć, że to nie dla niej :)
    Kasia-Amirasanti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) To tak jak tłumaczenie dwulatce ;) Można sobie gadać.

      Usuń
  3. I ja jakieś dwa lata temu, podczas grzybobrania (zamiast grzybów) pozbierałam mech i szyszki i zaniosłam do domu, cudnie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam tylko na mały spacer a takie rzeczy "przytargałam" :) A pachnie naprawdę fajnie, tak laskiem :)

      Usuń
  4. Też mam w domu taki miniaturowy las;-) Mój powstał z tęsknoty za zapachem górskich wędrówek. Rośnie w przezroczystym plastikowym pudle z przykrywką, dzięki temu mchy nie wysychają i można rzadziej spryskiwać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zapach takiego miniaturowego lasku jest niesamowity, a w domu wyjątkowy. Tez pozdrawiam :)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się wpis, będzie mi miło jak zostawisz komentarz.