18 sierpnia 2016

Stare drewniane sito jako wisząca okrągła półka

http://babaprzemieniamaterie.blogspot.com/2016/08/stare-drewniane-sito-jako-wiszaca.html#more Pisałam w ostatnim poście, że kocham stare przedmioty z historią, mowa była o dużym oknie, z którego zrobiłam wspaniała ramę, do której włożyłam bardzo duże zdjęcie w postaci panoramy.

Dzisiaj pokażę równie stary przedmiot, jakim jest duże sito/przetak. Sito przeszło niewielką zmianę ale na dużą korzyść. Dla siebie i dla mnie oraz dla wnętrza. 

Okrągła półka zawisła w kuchni, najpierw miała wisieć obok lodówki ale ostatecznie zawisła nad stołem a w jej wnętrzu zamocowałam zegar. Zobaczcie sami jak wyszło.

Drewniane sito przed malowaniem.  

Po oczyszczeniu całości, przemalowała sito czarną farbę, a siatkę wewnątrz czarnym sprayem. Teraz prezentuje się tak.  Wydaje mi się, że znacznie lepiej. 

PO METAMORFOZIE 



Mam nadzieję, ze zmiana Wam się spodobała ?


 
Pozdrawiam  

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem z niej bardzo zadowolona, bardzo podobają mi się, teraz tak modne okrągłe lustra na pasach skórzanych. Ona jest takim małym odzwierciedleniem. :)

      Usuń
  2. Ooooo! Mam takie trzy przetaki i wszystkie odnowiłam tak ja Ty - na czarno ;)))
    świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trzy, ale masz fajnie, będę musiała je zobaczyć, może uda mi się znaleźć na blogu u Ciebie.

      Usuń
  3. Świetna! A na sicie można także coś zaczepić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na siatce jest taka możliwość. Takie sito fajnie by się również sprawdziło nad miejscem pracy.

      Usuń
  4. Gdybym zobaczyła tylko gotowy produkt, nie miałabym pojęcia jakie było jego pierwotne przeznaczenie : ) Półki z sita świetnie się prezentuje, dzięki zegarowi dobranemu pod kolor wygląda wręcz designersko. Bardzo lubię czarne dodatki we wnętrzu, zwłaszcza jeśli kontrastują z białą ścianą czy meblami. Takie sitko jest tez całkiem praktyczne, można go wykorzystać do zawieszenia kluczy i ważnych notatek albo właśnie jako półkę. Brawa za kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce :) dziękuję za miłe słowa. Tak to prawda sito może mieć wiele zastosowań, właśnie jako półeczka, jako miejsce do zawieszenia ważnych notatek itp. Mogłoby również zawisnąć w łazience a w środku zamiast zegara można by zawiesić lustro okrągłe. Mnóstwo pomysłów i zastosowań. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Swietny pomysł,udana metamorfoza .Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wyszło ciekawie, fajnie i tanio ;)

      Usuń
  6. Swietny pomysł,udana metamorfoza .Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie metamorfozy i robienie "czegoś z niczego"...
    Cudowne pomysły i wykonanie. Cieszę się, że przez przypadek tutaj trafiłam. Pozdrawiam i życzę dalej dużo weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olu, to najbardziej cieszy, jak można z niczego zrobić coś fajnego :) Również pozdrawiam :)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się wpis, będzie mi miło jak zostawisz komentarz.